Förvandling och transmagi

Jag har skrivit väldigt mycket den senaste tiden, så jag tänkte att jag tar en paus från det idag. I stället tar jag tillfället att dela en serie jag ritade och delade på Twitter för ett tag sedan. En berättelse om hur kille-förvandlas-till-tjej-magi (inte helt ovanligt tema i populärkultur) egentligen borde fungera. Texten är som vanligt på engelska för jag orkar inte göra två versioner.

Gender Witch - kopia

Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera (kommentarer granskas)

