Vila resten av april?

X03tZHA

Jag hade en tanke om att jag skulle försöka att publicera ett inlägg om dagen under april månad. Och jag lyckades upprätthålla det längre än jag trodde. Men nu är jag trött så jag tror inte att jag kommer kunna fortsätta månaden ut. Jag hade en del idéer om vad jag skulle använda bloggen till den här månaden, men jag måste anpassa mig till mina varierande energinivåer. Eftersom det är så oförutsägbart vad jag orkar med så vet jag inte nu om jag kommer att fortsätta vara aktiv resten av månaden, eller om det kommer bli tyst i någon vecka eller hur det blir.

Om detta nu blir sista gången jag skriver här under autismmånaden, tänkte jag nu göra en sammanfattning av april. Jag har fått ovanligt mycket trafik. Faktiskt är april 2017 den månad med flest visningar på bloggen någonsin. Och i synnerhet mitt inlägg om världsautismdagen har fått många besök. Det är ju bra att några får rätt information om vad den dagen innebär i alla fall. Och häromdagen fick jag veta att en scoutkår som heter Scouting for Girls and Queers har blivit inspirerats av den här bloggen att anordna ett anarkoautistiskt läger och detta låter så väldigt coolt. Jag skrev om det på Facebook och jag kan ju nu också påminna er om att jag har en FB-sida och ni som inte redan gjort det får gärna gå in och gilla den.

I övrigt har jag skrivit en del bra texter, och länkat till många bra texter som jag och andra har skrivit. Jag hade en tanke om att jag skulle använda den sista veckan av april till att uppmärksamma andra bloggar fast som det är nu blir det kanske inte så mycket mer med det. Men min ork och mitt fokus är väldigt oberäkneligt så vi får se vad jag gör. Kanske ska jag bara dela fler amatörmässiga målningar? Men jag vet inte om det är intressant för andra än jag själv.

Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Autism, Personligt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vila resten av april?

  1. agenderautist skriver:

    Jag vill bara säga att jag tycker det är väldigt trevligt när du publicerar dina målningar här på bloggen.

    Liked by 1 person

Kommentera (kommentarer granskas)

