Vad vill ni läsa mer om?

Jag har varit lite dålig på att skriva på bloggen det senaste. Har mest publicerat texter från uppsatsen och de är slut nu. Att jag inte är lika produktiv som innan är ju helt okej, det är bra att vila och göra saker i sin egen takt, och om jag inte orkar skriva så ska jag inte göra det. Men saken är den att jag gillar ju att blogga, och det är dessutom en aktivitet som kostar ovanligt få skedar för mig. Men senaste tiden har jag kommit av mig och inte kommit på något att skriva  om. Så därför tänkte jag nu fråga er, kära läsare, vad skulle ni vilja att jag skrev mer om? Jag uppskattar verkligen att det finns folk som läser och gillar det jag skriver. Så jag är intresserad av att veta vad ni vill se mer av. Lämna gärna önskningar i kommentarerna. Jag lovar inte att det blir något av det men ni får föreslå vad som helst, så länge det inte är något olämpligt.

Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Om bloggen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vad vill ni läsa mer om?

  1. Om det inte är för privat så skulle jag gärna läsa mer om vad som hjälpte dig, eller vad du tror skulle ha hjälpt dig, med att växa upp som autist. Både i skolan och övriga livet. Fanns det något som gjorde livet i en autistovänlig värd lättare eller bättre? Vad tror du skulle kunna ha hjälpt dig? Jag kan tänka mig att det inte är så lätt att beskriva men om det går så skulle det vara intressant att läsa om.

    Du har skrivit en del om autism och kön och de texterna uppskattar jag mycket. Om du har mer att säga om den frågan så läser jag gärna mer om det också.

    Liked by 1 person

  2. propinqua skriver:

    Mer om New Public Management kanske som du nämner här: https://anarkoautism.wordpress.com/2016/05/13/en-teoretisk-beundran-av-ledare/
    Vore intressant!

    Liked by 1 person

  3. carlgylling skriver:

    Jag tycker det är allra mest intressant när du skriver om ekonomi eftersom jag alltid lär mig något eller får ”aha-upplevelser” av det.

    Liked by 1 person

  4. Ping: Tre extremt dåliga stödåtgärder som de utsatte ett oskyldigt autistiskt barn för | anarkoautism

  5. Konst & Politik skriver:

    Jag skulle vilja veta Dina synpunkter på Wikipedias artikel om autism. Nog skulle den behöva fräschas upp ordentligt ? https://sv.wikipedia.org/wiki/Autism

    Liked by 1 person

Kommentera (kommentarer granskas)

