Föreläsning inställd

Planen var att jag skulle hålla en föreläsning den 17 augusti. Detta har nu blivit inställt. Orsakerna är att omständigheterna runtomkring inte fungerade. Det var nödvändigt för min hälsa och välmående att avbryta det hela. Det känns synd för de som redan anmält sig för att höra mig prata. Kanske blir det något någon gång i framtiden (om det nu skulle finnas någon som vill anlita mig under förutsättningar som fungerar för mig).

Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

