Självcensur

sayonara

Jag har skrivit en del här om mina konflikter med universitetet och olika personer och lärare där. Jag bestämde mig dock för att tillfälligt plocka bort en del inlägg som jag skrivit om detta. Anledningen är att så länge situationen inte är löst, är jag rädd att det jag skrivit kan användas emot mig. När situationen väl är över kommer jag publicera dem igen. Så nu vet ni hur det ligger till.

Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Om bloggen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Självcensur

  1. Ping: Universitetens mästare | anarkoautism

Kommentera (kommentarer granskas)

