Fortfarande här

Nu var det en vecka sedan jag skrev något här senast. Jag kommer nog inte uppdatera lika ofta som tidigare i fortsättningen heller. Om ett par veckor börjar skolan igen och jag har en del saker att ta itu med inför det. Jag börjar faktiskt känna att jag har en hel del energi vilket är ovanligt för mig, men just nu använder jag den energin till annat. När jag började blogga läste jag någonstans att en bör uppdatera regelbundet och i en jämn takt. Då blir en mer populär eller nåt. Men jag är ingen PR-strateg och jag vill skriva när jag känner för det. Jag hoppas att ni inte bli alltför förvirrade av min ojämna skrivtakt, och att ni fortsätter att titta in då och då. Jag vet inte hur många det är som följer bloggen. Kan se hur många besökare jag har varje dag men vet inte hur många som tittar in för att de känner till bloggen och hur många det är som bara råkar trilla efter att ha googlat efter svar på frågor om hur många Tyska banker det finns i Grekland eller huruvida autister har problem med att kyssas och sen blir besvikna eftersom jag inte besvarar dessa frågor någonstans. Men jag vet att bland de som följer min blogg finns det flera bra och trevliga människor, och jag hoppas att ni fortsätter kika in då och då, även om jag inte är så flitig med bloggandet hela tiden.

tumblr_mgqiybKneT1ry14qgo1_500Plikt!
Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Personligt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fortfarande här

  1. Ina skriver:

    Jag är nog lika oflitig med mitt bloggläsande som du är med bloggskrivandet – så japp, jag kommer absolut kika in här då och då.
    Finner din blogg mycket intressant och värdefull. Inom somliga ämnen kan jag bara hålla med dig och tycka om det du skriver, och inom andra ämnen känner jag att jag behöver läsa om inlägg flera gånger för att jag verkligen kan lära mig något.

    Hoppas energin har hållt i sig till pluggandet!

    Liked by 1 person

    • Anarkoautism skriver:

      Tack! Och om jag skriver något som är svårt att förstå så är det alltid okej att fråga. Jag vill ju att det jag skriver ska vara begripligt för så många som möjligt, och är det något som är svårt så gör jag mitt bästa för att åtgärda det.

      Gilla

      • Ina skriver:

        Det kommer jag absolut göra!

        Det som gör att jag känner att jag vill läsa om flera gånger handlar dock mer om att det är ämnen där jag inte är så insatt, inte så välbekant, och då får jag läsa/tänka flera rundor för att komma in i det ”tänket”: Dina mer ekonomiska analyser av samhället, bland annat.

        Liked by 1 person

Kommentera

