Kommentarer

Hej på er, trogna läsare från dagarna som gått!

Det är inte så många som läser den här bloggen och därför inte heller så konstigt att jag inte särskilt mycket feedback. Men det hade varit roligt att veta vad ni tycker om det jag skriver (såvida inte ni ogillar det, det hade varit tråkigt). Så jag vill påminna alla som läser detta om att det är fritt fram att kommentera och att jag gärna vill veta vad ni tänker, om ni känner för att dela med er. Ni får gärna komma med tankar, synpunkter, frågor eller funderingar, hålla med eller säga emot. Mitt mål är att det jag skriver ska vara lätt att hänga med i och förstå. Därför välkomnar jag att ni frågar om det är något som är oklart och jag lovar att göra mitt bästa för att göra det klarare. Det enda som är förbjudet är otrevligheter, elakheter, transfobi, rasism osv. Ni vet, de vanliga sakerna en inte vill se. Jag har nolltolerans för skit. Men allt annat är välkommet. Jag förhandsgranskar kommentarer så elakheter och kränkningar kommer inte fram så det är ingen ide att försöka. Fast jag tror inte att den här bloggen är måltavla för sånt i nuläget.

Jag vet att jag tidigare skulle vara väldigt nervös att kommentera en blogg eller alls skriva något som andra kan läsa, även om jag egentligen ville. Så om du känner så, att du vill skriva något men inte riktigt vågar, då vill jag att du ska veta att du är extra mycket välkommen att skriva här. Känn er som hemma, som det skulle kännas om ert hem var ett kommentarsfält.

1+harima+kenji+school+rumble+self+proclaimed+baddest+badass+in+_af27105c093c8183ca67013b4b1abea5Varmt välkomna, människovarelser!
Om Anarkoautism

Jag är autist, transperson, anarkist, funkisfeminist (egentligen transfunkisfeminist men det är så långt att säga) och tycker att alla ska leva i fred och harmoni och vara snälla mot varandra men så länge vi inte lever i den världen måste vi kämpa mot förtryck och orättvisor.
Det här inlägget postades i Om bloggen och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kommentarer

  1. hcmfem skriver:

    Hinner inte läsa i takten jag vill men ska tänka på det 💜

    Liked by 1 person

  2. Anarkoautism skriver:

    Läs det du vill och i din takt, och kommentera om du känner för det. ❤ Innan jag började med den här bloggen insåg jag inte hur mycket det betyder om en får feedback eller ej. En ser ju hur många som besöker bloggen men har ingen aning om vad folk tänker. Samtidigt som jag såklart förstår att de flesta bara läser och inte känner någon anledning att säga något. Så gör ju jag med.

    Liked by 1 person

  3. M skriver:

    Hej! Hittade din blogg via twitter alldeles nyss.
    Jag gillar speciellt när funkisar skriver om funkisteorier,
    så jag är glad över att ha hittat hit. Du verkar vara en så vettig person!
    Min sociala fobi är som starkast på internet, så jag kanske inte
    kunna kommentera så mycket. Hoppas det är okej 🙂

    Liked by 1 person

    • Anarkoautism skriver:

      Hej, tack så mycket och välkommen. Kul att du hittade hit! ❤ Jag förstår verkligen det med social fobi på nätet och kan relatera till det.Så kommentera så mycket eller lite du vill. Kul att du vågade hälsa här i alla fall, det är roligt att höra från de som läser bloggen. Annars har jag bara besöksstatistiken och den tänker jag mest består av folk som råkade klicka in sig här av misstag. ^.^

      Gilla

Kommentera (kommentarer granskas)

